• suriyelilere yapılan sistematik ırkçılık

    5.
    az bile olan ırkçılık. hümanizmini sikerler, o bayıldığın suri kardeşlerini de al siktir git burdan! istemiyoruz ulan!

    evet ırkçıyız.
    4 ... ayas yollarini astim da geldim
  • türkiye deki en zararlı ideoloji

    6.
    islamcılık, liberalizm, komünizm ve kürtçülüktür.

    türkiye'nin tek çıkış yolu atatürk ilkeleridir.
    2 -3 ... ayas yollarini astim da geldim
  • türk el babda şehit olurken keyif çatan suriyeli

    6.
    ben çok net konuşacağım. bu mülteci orospu evlatlarını sadece ümit özdağ'ın postalayacağına inandığım için ona oy vereceğim. cumhurbaşkanı adayı olacak sanırım. ikinci tura kalırsa erdoğan'ın karşısındaki en güçlü adaya oy vereceğim. ama ayyıldız hareketi milletvekili sayısı çok artmalı diye düşünüyorum.
    ... ayas yollarini astim da geldim
  • nagehan alçı

    1243.
    Utanma arlanma duygusu olmayan Suriyeli sevici mahluk. Nagehan, milletin canı burnunda zaten. Milletin sinirlerini iyice germe. Kimse Suriyelileri istemiyor!
    1 ... ayas yollarini astim da geldim
  • türk milletinin arapları sevdiği yanılgısı

    1.
    Bir grup siyasal islamcı yüzünden var olduğu zannedilen şey. fakat gerçekte tam tersinin olduğunu görüyoruz. Türk milleti Araplardan nefret ediyor. (Türk milleti derken Türk vatandaşı anlamında genel olarak söylüyorum.)

    Türkler Arapların hain, nankör, Türk düşmanı, medeniyetsiz, merhametsiz, çıkarcı bir millet olduğunu ve milli varlığımıza tehdit olduklarını gayet iyi biliyor. (Bin yıldır Urfa, Hatay, Mardin gibi illerimizde bizimle yaşayan Arap kökenli vatandaşlarımız bu konunun dışındadır.)

    Yani Suriyeli, ıraklı, Suudi Arabistanlı, Ürdünlü, lübnanlı, mısırlı falan fark etmez. Araplar Türk milleti tarafından asla benimsenmiş bir millet değil ve hiç olmadı.

    Geçmişte bize yaptıkları hıyaneti de hafızalarımızdan asla silip atmayacağız.
    ... ayas yollarini astim da geldim
  • suriye türkmenlerini araplara yem etmemek

    14.
    Abi bu kadar konuştuk aynı şeyleri söylüyoruz ama mesele gerçekten Suriyeli Araplar ve Suriyeli Kürtler. Türkmenler yoksa gerçekten çok temiz ve mahcup insanlar. Amına koduğumun Arapları ise çok yırtık. Sülük gibi yapıştılar bırakmıyorlar ülkeyi.

    Bakın bir şey anlatayım. Suriye türkmenlerinin sesleri çok güzeldir. Aynı urfalılar, antepliler gibi. Çok güzel Barak havası okurlar. Zaten adamların kültürü bu. Arada sınır var diye Antepli ile çobanbeyli farklı olmuyor.

    Al bak halis Türkçe Barak havası

    https://www.instagram.com...j4s/?utm_medium=copy_link

    Videoyu çeken ve ilk görünen abi ibrahim Gülses. Halep Türkmenlerinin en gözde sanatçılarından biri. Türkmen düğünlerinin vazgeçilmezidir.

    Gaziantepli Türkmenler ile Suriyeli Türkmenler çok uyumlu bir şekilde yaşıyorlar. Sanki Erzurumlu ile Erzincanlı gibi, kütahyalı ile Eskişehirli gibi. Her iki Türkmen topluluğun Kebap ve tatlı kültürü de çok zengindir ve birbirine benzer. Zaten Araplar yemekten ne anlarlar AMK.

    Türk milletinin sabrının sınırlarını zorlayan gayri Türk mülteciler def edilmeli.
    3 ... ayas yollarini astim da geldim
  • suriye türkmenlerini araplara yem etmemek

    6.
    Videodaki Türkmen abi çok şirin. Sarılmak geldi içimden. Oturup bir kahvede çay içesim geldi.

    Arkadaşlar kan çekiyor. Kan diye bir şey var anlıyor musunuz? O videodaki abi bize bir Çorumlu gibi, bir Manisalı gibi, efendime söyleyeyim bir Erzurumlu gibi yakın geliyor. Niye? Çünkü adam Türk. Temiz aydınlık bir yüzü var. Soyun, damarındaki kanın çekiyor işte. Onları o milletin karısına kızına iğrenç iğrenç bakan orospu çocuğu Suriyeli Araplarla kürtlerle bir tutmak mümkün mü? Diğerleri zaten böyle pasaklı tipler. Abinin Suriyeli olduğunu bilmesem memur emeklisi zannederdim.

    Türkiye Suriye'deki ve buradaki Türkmenleri mutlaka savunmalı.

    ilk entrydeki Videoları da izleyin arkadaşlar.
    5 ... ayas yollarini astim da geldim
  • memleket partisi ayyıldız hareket partisi ittifakı

    8.
    Mutlaka ama mutlaka kurulması gereken ittifaktır. Mhp de yakasını AKP'den acilen kurtarmalı. Aksi takdirde bu işin sonu kötüye gidecek. Şu an ülkenin beka sorunu sığınmacılardır.
    4 -1 ... ayas yollarini astim da geldim
  • suriyeliler yüzünden hayattan zevk alamamak

    13.
    Bu mesele öyle bir boyuta ulaştı ki, artık kim bunları gönderirse ona oy vereceğiz. Akp seçmeni de çok şikayetçi. Önüne kemik diye üç beş kuruş atılan ümmetçi orospu çocukları dışında kimse Suriyelileri istemiyor. Gönderilmezlerse bu mesele iyice büyüyüp savaşa neden olabilir. Çünkü gerçekten insanların sabrı kalmadı.

    Bunların içinde sapık, tecavüzcü, pedofil çok fazla. Gelişmemiş ve serseri mayın gibiler. Kimse istemiyor. Anlayın artık!
    2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • türkiyecilik

    3.
    Artık yapılması gereken tek şey. Turancıyım ama bunu huzura kavuşuncaya kadar askıya alıp sadece Türkiye ve Türkiye vatandaşlarının menfaatini düşünüp, sadece bizi sevmem gerektiğini düşünüyorum. Çok net.
    2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • suriyeliler yüzünden hayattan zevk alamamak

    4.
    Umarım iran karışmaz. Biden düğmeye bastı, sırayla karıştırıyor.

    Türkiye Cumhuriyeti dışında hiçbir ülke ve millet umrumda değil artık. Azerbaycanlılar da, farslar da, Suriyeliler de. Bizden uzakta ne bok yerlerse yesinler.
    2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • meral akşener

    2090.
    Ya bırakın şu kadını artık. Hiçbir inandırıcılığı kalmadı. Ne şiş yansın ne kebap muhalefeti yapıyor.

    Sığınmacıları ümit Özdağ ile göndereceğiz.
    1 -1 ... ayas yollarini astim da geldim
  • suriyeli çocukların kediyi torpille patlatması

    1.
    Amına koduğumun çöl farelerinin yaptığı vahşet. Artık bu rezalete bir son verilmesi şart. Bunlar büyüyünce milleti patlatmaya kalkacak. Aileleri de gülüp dalga geçmiş.

    Haber:

    https://twitter.com/Turkc.../1417569239586807808?s=19
    9 ... ayas yollarini astim da geldim
  • meral akşener in sığınmacı konusuna sessiz kalması

    1.
    Ne şiş yansın ne kebap tavrına devam ediyor hanımefendi.

    Oy vermeyeceğim. Bu konuda suskun kalan, yanar döner konuşan veya göndermeyeceğiz diyen kimseye oy moy yok!

    Vatandaş ayyıldız hareketi, memleket hareketi veya CHP arasında bir seçim yapmalı.
    ... ayas yollarini astim da geldim
  • erzurumda polise taşlı sopalı saldıran suriyeliler

    19.
    Yazıp yazıp siliyorum. Bir Türk çocuğunun gözünü oymuşlardı Erzurum'da. Bu orospu çocuklarını beslemek istemiyoruz!

    Millet artık patlamaya hazır bomba gibi. Allah'ın belalarını ya göndereceğiz ya da göndereceğiz! Siktir olup gidecekler! Bunun başka çaresi yok!
    2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • türkçü otorite gerekliliği

    3.
    (bkz: ayyıldız hareketi partisi)

    Artık kafamda tam olarak netleşti.
    ... ayas yollarini astim da geldim
  • erzurumda polise taşlı sopalı saldıran suriyeliler

    9.
    Bunları böyle gebertene kadar döve döve def edeceksin. Bunun başka çaresi yok! Millet artık canından bezdi. Sadece bunlara iş verip köle gibi çalıştıranlar kalmalarını istiyor. Ülkenin geri kalanının canına yetti.

    Gerçekten de bu artık bir yerde patlayacak. Millet mülteci avına çıkarsa sonu kötü biter. iktidar durumun ciddiyetini bildiği halde hâlâ alay eder gibi muhacir ensar diye konuşup iyice milletin sinirlerini geriyor.
    5 ... ayas yollarini astim da geldim
  • mülteci sorununun akp oy oranına etkisi

    3.
    Akp seçmeni ülkede sığınmacılardan en fazla zarar gören kesim. Çünkü işleri ellerinden alınıyor, devlet para veriyor, faturaları ödeniyor. Bu da akp seçmeninin önemli bir kısmı için çok büyük bir problem. Haliyle bu da milletin sinirlerini iyice geriyor.

    Bu seçimde akp mutlaka ama mutlaka seçim öncesi Suriyelilerin önemli bir kısmını geri göndermeli ve devamının da geri gönderileceğinin garantisini vermeli. Aksi takdirde seçimi kaybedecek. Çünkü vatandaşın tahammülü kalmadı. Hele son günlerde Afgan mülteci meselesi iyice ortalığı karıştırdı. Bunun bir sonu olmak zorunda.
    6 ... ayas yollarini astim da geldim
  • izzet yıldızhan ın antep katmeri giymesi

    6.
    işte o seksi ceketin arkadan görünüşü.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2168639/+
    3 ... ayas yollarini astim da geldim
  • yeni akit in melih bulu için darbe girişimi haberi

    7.
    Lan sözlükte yeni akit abonesi olup milleti eksileyen o iki beyinsiz ortaya çıksın AMK. Erdoğan'ın kendi kendinden hesap sormasını isteyecek kadar kafayı yemiş durumdalar.

    Resmi gazetede yayımlanan tüm kararların altında cumhurbaşkanının imzası vardır. AMK beyinsiz akiti!
    3 ... ayas yollarini astim da geldim
  • yeni şeyler getiriyorum