• garipoğlu ailesinin kanlı koltukla poz vermesi

    24.
    Yaptıkları o korkunç nişan töreni rothschild ailesinin 1972 yılında verdiği parti gibiydi. Ekşi'de başlığı bile var.

    https://eksisozluk.com/ro...de-verdigi-parti--4078609

    Bu aileden her şeyi beklerim ben.
    1 ... ayas yollarini astim da geldim
  • eynesil de belediyecilerin darp ettiği yaşlı kadın

    1.
    CHP'ye geçen Eynesil belediye başkanı Ahmet latif Karadeniz'in adamları yaşlı bir kadını dövüyor. Sonra başkan "teyzemiz düşmüş olabilir" diyor. Bu rezaleti ekşi sözlük denen bok çukurunda sırf CHP'li yaptı diye savunan partizan şerefsizler var.

    Haber:

    https://www.sozcu.com.tr/...dovdurdu-iddiasi-6528639/
    9 -4 ... ayas yollarini astim da geldim
  • evlenmek istemek ama evlenecek birini bulamamak

    4.
    (bkz: Marko paşa)

    Lan bari evlenen davarlar çöpçatanlık yapsınlar millete. Arkadaş arkadaşın pezevengidir. Gerçekten çevrenizdeki bekar arkadaşlarınızı everin. Büyük sevaba girersiniz. Ama kafanızda doğru eşleştirmeyi yapın.
    ... ayas yollarini astim da geldim
  • yavuz atsız ın sosyal medyadaki paylaşımları

    7.
    Ettiğimi çekiyorum demiş. Doğru. inşallah daha beterini çekersin.sana ne kimin ne giydiğinden? Dönüp bakıyorsun ki fark ediyorsun. Ne iğrenç tipler var şu dünyada AMK.
    4 ... ayas yollarini astim da geldim
  • yıllar önceki orosbu dayı olayını hatırlayan nesil

    3.
    (bkz: yaran başlıklar)

    Aslında internet efsaneleri listesi yapılsa lan keşke. AMK işiniz gücünüz mü yok la? Boş bakkal taşak tartar.
    1 ... ayas yollarini astim da geldim
  • elmalı davası

    28.
    Bu ülkede din adamlarına ve yargı mensuplarına güven sıfırın altında artık. Bunun müsebbibi de kendileri.

    Cübbenizde boşuna düğme yok. Anlayın artık!

    Gerçi bu ülkede hiçbir suçu olmadığı halde idam edilen ülkücü Mustafa Pehlivanoğlu, şehit olduktan sonra beraat etti. Solculardan Erdal Eren ise yaşı büyütülerek idam edildi. Bu kararları verenlere hiçbir şey olmadı.

    Adaletin terazisi hiçbir zaman doğru tartmadı ki. Ben o iki meleğe üzülüyorum sadece.
    4 -2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • ali erbaş ın z kuşağı açıklaması

    2.
    geçti bor'un pazarı sür eşeği niğde'ye. gençlerin yakasından düşün artık! içkiyi maskeleyerek yasakladınız, uyuşturucu patladı. millete türban dayattınız ve iki cinsi "namahrem" diye uzak tutmaya kalktınız bu sefer tecavüzler ve cinsel sapkınlıklar patladı.

    ayrıca artık genç nüfusun çok önemli bir kısmı deist veya ateist. kuran meali okudular ve geri döndüremezsiniz. müslüman takılanlar da aile baskısından öyleler. yoksa emin ol kimsenin umrunda değil.
    6 -3 ... ayas yollarini astim da geldim
  • azerbaycan

    902.
    Ya sikecem muhabbetinizi aq. Karabağ savaşında destek verdik tamam işte. Nankörlük yaparlarsa kendi sorunları. Memlekette bin tane mesele var zaten. Götümüzde ayı bağırıyor konuşulan konuya bak! Zaten CHP iktidar olduktan sonra bu kadar yüz verilmeyecek. Belirli bir mesafe koyulur. Amma tatava yaptınız aq.

    Oğlum Türkiye'nin başına bişey gelse kimse yok lan yanımızda. Bi işte Pakistan yardım ederse eder o kadar. Çok kafaya takıp içerlemeyin yani. Kendimizle kalacağız.
    4 -1 ... ayas yollarini astim da geldim
  • muhalefetin seçim vaadlerinin olmaması

    4.
    icraate bakılsın da, aynı bokun laciverdi. izmir'de belediyelere chpli olmayanı almıyorlar. sahil şeridini chp yiyor, karadeniz ve iç anadolu'yu ise akp.

    millete fırsat eşitliği, liyakat, fikrine zikrine bakılmaksızın iş verilmeyecekse bu ülkenin gençlerini hiç uğraştırmasınlar. bu ülkeden defolup gidelim.
    6 -2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • muhalefetin seçim vaadlerinin olmaması

    2.
    tespitin dibi.

    chp, ip, sp falan tam olarak şunun derdinde: siz çok yediniz, az da bize bırakın biz yiyelim.

    hdp ise: bana özerklik vereceksin, ayrıca ben aponun heykelini dikeceğim.

    şimdi bunlara kim niye oy versin? şahsen sandığa gitmeyeceğim. gidersem de muharrem ince veya ümit özdağ'ın partisine oy vereceğim. ama savunmam. sonuçta hepsi siyasetçi. aklımı kimseye kiraya vermem.
    7 -4 ... ayas yollarini astim da geldim
  • ak parti gitsin de gerekirse ülke bitsin

    49.
    (bkz: muhalefetin seçim vaadlerinin olmaması)

    ülkenin asıl sorunu bu başlıkta ele alınmış. evet "akp gitsin de gerekirse ülke bitsin" zihniyeti ile "ülkeyi son kuruşuna kadar yiyip bitirmeden iktidardan gitmeyeceğiz" zihniyeti arasında sıkışıp kaldık.

    bu ülkede iktidarcı da muhalefetçi de aynı bok. kimseye kulluk etmeyin, kimsenin trollü olmayın. hepsi kendi yeğenini kayırmanın derdinde.
    -2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • angela merkel in erdoğan a attığı anlamlı bakış

    3.
    Yıllar önce emine Erdoğan bu kadına zaten her an saçını başını yolacakmış gibi boşuna bakmadı. Arkadaşlar, kadınlar hisseder. Bir kadının kocasına veya sevgilisine nasıl yaklaştığını anlar.

    Merkel'in bu hareketlerinin Almanlar da farkında ve espri yapıyorlar zaten.

    Reis Allah aşkına şu kadına karşılık ver de Münih'i, berlin'i falan çeyiz yoluyla alalım be!
    2 -1 ... ayas yollarini astim da geldim
  • ekşi sözlük teki ekrem imamoğlu trolleri

    3.
    ekşi sözlük denen bok çukuruna kalsa hdp iktidar olur, abisi nurettin dağda olan selo cumhurbaşkanı olurdu allah muhafaza. neyse ki türkiye bu aptal kızıl komünistler ve kürtçülerden oluşmuyor.

    ekrem imamoğlu demirtaş'ın çizgisini beğendiğini söylemiş biri olarak asla benim ve çevremin oyunu alamaz. bu kadar net.

    mansur yavaş'a oy vermek istiyorum ama ona da tapınmam. siyasilerin hiçbiri milletin menfaatini düşünmez. hepsi bir şekilde yemenin ve etrafına yedirmenin derdindedir. kötünün iyisini seçiyoruz.
    4 -2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • çiş evliyası

    1.
    tövbe estağfurullah dediğinizi duyar gibiyim. evet var böyle bir şey. amasya'da çiş evliyası denen bir evliyaya gidiyorlar, altını ıslatan ve çişini söyleyemeyen çocuklar bir daha altlarını ıslatmıyorlar.

    https://www.ensonhaber.co...cocuga-ilginc-tedavi-8452
    4 -1 ... ayas yollarini astim da geldim
  • teknoburada

    3.
    merkezi çanakkale olan türk teknoloji sitesi. seviyeli bir haberciliği var. teknoseyir ve burayı takip ediyorum. youtube'da sahibi volkan manav video çekiyor. alp gürsoy ve kerem enginar haricinde de diğerlerine bakmıyorum. diğer vloggerlar komple çöp.

    azerbaycan haberlerini dilara altaş yazıyor. türkiye türkçesinde de yazıyor.
    4 -1 ... ayas yollarini astim da geldim
  • ekşi sözlük

    10036.
    Akpyi devlet olarak adlandırmayan biri devletçiliğe laf etmez. Atatürk'ün ilkelerini oku cahil herif! Akp eninde sonunda gider. Önemli olan devlettir. Türkiye Cumhuriyeti'dir. Ekşi sözlük denen bok çukurunu da aklamaya kalkma. Herkes orada çoğunluğun asıl derdini biliyor.
    4 -1 ... ayas yollarini astim da geldim
  • david gilmourun parmaklarii

    30.
    Akpyi devlet olarak adlandıran ama gerçekte Türkiye Cumhuriyeti devletine düşman olan organizma. Tipik ekşici dangalak.
    7 -2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • ekşi sözlük

    10031.
    Orospu çocuğu hdpkklıların ini. Leş bir yer. Her şekilde negatiflik saçıyorlar. Bir yerlerden önlerine kemik atıldığı çok belli.
    8 -2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • özışık kardeşlere ödeme yapan chpli belediyeler

    2.
    Pkklı terörist cenazesinde boy gösteren gamze akkuş ilgezdi'nin kocası battal ilgezdi'nin yönettiği Ataşehir belediyesi rezaleti. Krt TV de havuz medyasının karşı tarafı.

    Hepiniz iğrençsiniz ve aynı haltsınız. Çağdaş ulus dürüst bir gazeteci olarak iki tarafın da rezilliğini döken onurlu bir gazeteci.
    4 -2 ... ayas yollarini astim da geldim
  • mhp seçmeninin ittifaktan rahatsız olması

    6.
    Son zamanlarda iyice artan yolsuzluk skandalları nedeniyle MHP seçmeni Mansur Yavaş'ın adaylığını istiyor diyebilirim. Ekrem imamoğlu'nun Selonun çizgisini beğenmesi nedeniyle hayatta oy moy vermezler ama Mansur Yavaş veya ümit Özdağ'a oy vereceklerdir.

    Edit: AMK salağı neyi eksiledin? Olanı söylüyoruz burda.
    2 -3 ... ayas yollarini astim da geldim
  • yeni şeyler getiriyorum